Olcsóautóból olcsó elektromos autót faragtak

2016. február 8. (hétfő)

Valamit valamiért: nem tud sokat a Mahindra által az első generációs Logan alapján épített villanyautó, cserébe az új ára mindössze 3,3 millió Ft.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A Mahindra az első generációs Logant gyártja a helyi piac számára, létezik belőle 4 méterre kurtított lépcsős hátú karosszéria is (a Sandero lincenszét nem vásárolták meg) Vibe néven, de a villanymotoros e-Verito a korábban Európában is forgalmazott karosszéria alapján készült.


Igyekeztek a költségeket alacsonyan tartani, ezért egy mindössze 41 LE/91 Nm teljesítményű villanymotor került a motortérbe, ami 86 km/h-s (+/- 2 km/h) csúcssebességet eredményez – a sűrű indiai városi forgalomban ez a tempó elérhetetlen, úgyhogy kielégíti a vásárlói igényeket. Egyáltalán nem nyúltak a karosszériához, az akkumulátor-csomagot a villanymotor mellé, a motortérbe helyezték, ami erősen korlátozta a méretét. A gyár szerint ideális körülmények között 80 km a hatótávolság. Normál konnektorról 7 óra alatt lehet teljesen feltölteni a telepet, gyorstöltéssel 1 óra alatt megvan a művelet. Meglehetősen magas, 1,7 tonna a saját tömeg. A leggazdagabban felszerelt Mahindra Verito-ból készítették az E-Verito nevű lépcsős hátú autót, mivel az átalakítás nagyon megdrágítja az autót – az állami támogatással együtt 3,3 millió Ft-nak megfelelő rúpiát kell majd fizetni érte márciustól a kereskedésekben.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Olcsóautóból olcsó elektromos autót faragtak

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér