A Pekingi Autószalonon leplezték le a Lamborghini Urus felfrissített változatát, amely az átalakított megjelenés mellett plug-in hibrid hajtást is kapott, és ezzel együtt rögtön teljesen új összkerékhajtási rendszert is. A 4,0 literes V8-as biturbó teljesítménye 620 LE/800 Nm, a 8 fokozatú automatikus váltóba egy 192 LE/483 Nm teljesítményű villanymotort építenek, a rendszerteljesítmény 800 LE (6000/perc) és 950 Nm (1750-5750/perc). Ezek után nem csoda, hogy a 0-100 km/óra gyorsulás mindössze 3,4 másodperc alatt megvan (Urus S: 3,5 s), a 0-200 km/óra gyorsulás 11,2 másodpercig tart (Urus S: 12,5 s), a csúcssebesség 312 km/óra.

A 25,9 kWh kapacitású akkumulátort a csomagtérpadló alá építik be, ez több mint 60 km-es elektromos hatótávolságot biztosít, az elektromos csúcssebesség 135 km/óra. A fedélzeti töltő teljesítménye, vagy épp a Lamborghini Urus SE tömege nem derül ki a sajtóanyagból, igaz, az azért belekerült, hogy a tengelyek közötti tömegeloszlás 54% elöl, 46% hátul. Az erőforráson kívül lényegi fejlesztés az új, többtárcsás, elektrohidraulikus tengelykapcsolót használó osztómű, amelynek jóvoltából fokozatmentesen szabályozható a tengelyek közötti nyomatékelosztás, ennek a vezérlőegysége szabályozza az elektronikusan vezérelt hátsó sperrdifi működését is. Ha tehát a sofőr úgy akarja, nyugodtan tud driftelni is a felfrissített technikájú Urus SE-vel. A meglévő 6 üzemmód mellett az Urus SE használója 4-féle hajtásmód közül választhat, összesen 11-féle lehetőséget jelent, menüből lehet szabályozni a kormányzás, a motorreakció és a motorhang intenzitását. A légrugózás -15 és +75 mm-es tartományban képes szabályozni a karosszéria magasságát.

Természetesen a modellfrissítésekre jellemző változásokról sem szabad megfeledkezni, nem csak az első lökhárítót, de a motorháztetőt és a kapcsolódó sárvédőket is átszabták, újak a mátrix-LED technológiás fényszórók is. Hátul új a csomagtérajtó, az új tetőspoiler és diffúzor 35%-kal növeli a leszorítóerőt. Az optimalizált aerodinamikának hála 15%-kal több levegő áramlik át a hűtőkön, a fékekre 30%-kal több friss levegő áramlik. Az utastérben már 12,3 colos a központi érintőképernyő, átalakították a digitális menüt, újak a szellőzőnyílások és a burkolatok. A Lamborghini Urus SE érkezésével együtt még több lehetősége van az ügyfeleknek a pénzköltésre, már 23 colos alufelni is elérhető, az új színekkel már 100-ra nőtt a palettán, a beltér már 47 színkombinációban érhető el – ezen felül ott van még az Ad Personam program azoknak, akik még ennyiből se tudnak választani, és tényleg egyedi autóra vágynak.