180 lóerős turbómotort fejleszt a Lada a Vesta és az Xray számára

2016. február 3. (szerda)

A Lada Sport műhelye már készül az új modellek forró változatával, a hírek szerint 180 lóerős turbómotort kapnak az új modellek.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A Lada Sport műhelye készíti a Kalina és a Granta Sport autókat, amelyekben alaphelyzetben 120 lóerősre növelt teljesítményű 1,6 literes benzinmotor dolgozik, és a Kalina alapján elérhető az NFR modell is 140 lóerővel, Renault futómű-alkatrészekkel. A mérnökök már elkezdtek dolgozni az új Vesta és Xray modellek forró változatain.


A Vesta Sport és Xray Sport modellek közös jellemzője lesz, hogy a Lada-fejlesztésű 1,8 literes szívómotor kihegyezett változatát kapják, amelynél a normál 122 helyett legalább 140 lóerő lesz a teljesítmény. De ez nem minden, mert a Vesta alapján biztosan, az Xray esetén talán lesz majd NFR modell, amelybe az 1,8 literes blokk turbófeltöltővel és legalább 180 lóerős teljesítménnyel kerül majd. Ez az autó lesz majd a WTCC autó közúti változata. Az idei versenyszezonban egyébként nem lesz orosz pilóta a WTCC-ben induló Lada Sport Rosneft csapatban, ahol Nick Catsburg mellé Gabriele Tarquinit (korábban Honda) és Hugo Valentét (korábban Campos Racing) szerződtették.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
180 lóerős turbómotort fejleszt a Lada a Vesta és az Xray számára

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/16-os számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Bud Spencer filmjárművei
  • Vezettük: Audi Q2, Kia Niro, Alfa Romeo Giulia, Honda NSX, Yamaha XSR900
  • Teszt: Fiat Tipo 1.4, Ford Focus RS
  • Tanácsadó: Defektjavítás
  • Használt: Kozmetikai teendők eladás előtt
Autómotor Piactér