1,0 literes turbómotort kap a legújabb Sport Hyundai

2016. január 7. (csütörtök)

Az i20 alapján készül a javarészt matricákkal megvadított megjelenésű Sport, amelyet 120 lóerős turbómotor mozgat.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A Hyundai külön csapatot hozott létre a fejlesztőrészlegén, amelynek a feladata az egyes autókból sportosabb megjelenésű és tudású autókat faragjanak. Az ilyen teljesítménynövelő kúrán átesett autók az N Sport nevet kapják majd, és nem, a Hyundai i20 Sport még nem tartozik közéjük.


Európában készítették el az újdonságot, amelynek különleges ismertetőjele a feltűnő matrica-dekor: a motorháztetőn fekete, oldalt és hátul kék színfoltok teszik harciassá a megjelenést a mélyre húzott spoilereken, a diffúzornak látszó betéten és a tetőszárnyon kívül. Nincs lehetőség a szerénykedésre, csak fehér színben és a képeken látható dekorációval együtt adják az i20 Sport-ot, és a 18 colos, sokküllős felnik is szériában járnak. A motorháztető alá a dél-koreaiak saját fejlesztésű, 1,0 literes háromhengeres turbós motorja kerül 120 LE/172 Nm teljesítménnyel, a váltó 6 fokozatú, kézi kapcsolású. Németországban 19 990 euróért adják a Hyundai i20 Sport-ot.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
1,0 literes turbómotort kap a legújabb Sport Hyundai

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér