Megkésve lép be a villanyautók piacára a Chevrolet Kínában, de jó okuk volt a késlekedésre. Azzal tisztában voltak, hogy a Bolt (mifelénk Opel Ampera-e) nem lenne népszerű, és olyan autót akartak készíteni, amely tetszik a vásárlóknak – már látszott az állami ösztönzők eltörlése a fejlesztés kezdetén. A GM helyi mérnökei kupésan lendületes vonalvezetésű karosszériát alkottak, amelynek hossza 4665 mm, szélessége 1818 mm és 1538 mm magas, a tengelytávolság 2660 mm.

Az első kerekeket 150 lóerős villanymotor hajtja, ami a Huayu Automotive Electric Systems Co., Ltd. terméke, az 52,5 kWh kapacitású akkumulátor a SAIC Era Power Battery System Co., Ltd.-től származik és 410 km-es hatótávolságot tesz lehetővé. A Chevrolet mérnökei szándékosan választottak ilyen „kicsi” akkumulátort, ezt tartják kellően hosszú élettartamúnak és könnyűnek az autóipari felhasználáshoz – 10%-kal magasabb tömeg 6-8%-os fogyasztásnövekedést eredményez.