A Nissan a flottavásárlók igényére válaszolt a Voltia nevű karosszériaépítő vállalkozás segítségével készített különösen tágas rakterű karosszériával, amelyet mostantól kezdve XL néven az egész európai hálózatban meg lehet majd vásárolni. Mintegy 50 cm-rel növelik meg felfelé és hosszában a rakteret, amelynek 8 köbméter a befogadóképessége, ami 90%-os bővülés az eredetihez képest!

Mivel a felfüggesztést nem módosítják, az extra karosszéria 120 kg-os tömege levonódik a hasznos teherbírásból, ami az e-NV200 XL-nél 580 kg. Nem nyúlnak a 40 kWh kapacitású akkumulátorhoz és az első kerekeket hajtó 109 lóerős villanymotorhoz, így a hatótávolság is csökken (nehezebb karosszéria, nagyobb légellenállás), de nem közölték az új adatot, de ennél fontosabb lehet az ügyfeleknek, hogy 50 kW-os töltővel 1 óra alatt lehet feltölteni a telepet, míg 7 kW-os fali töltődobozzal ugyanehhez 8 órára van szükség.