Szemétből épít Lamborghinit a kínai paraszt

2012. augusztus 31. (péntek)

Egy kínai földműves álma a Lamborghini Reventon. Mivel nem engedheti meg magának, megcsinálja saját maga.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Egy 28 éves kínai férfi, bizonyos Wang Jian a fejébe vette, hogy megépíti álomautóját, a Lamborghini Reventónt. Az magától értetődik, hogy nincs pénze egy eredetire, de még csak egy másolatot se engedhet meg magának, ezért úgy döntött, saját maga építi meg álmai sportkocsiját.


Egyelőre 60 000 jüant költött el a nagy műre, a 2,1 millió forintból eddig már két autót vásárolt, amelyeknek az alkatrészeiből készül el az alkotás. Egy Nissan kisteherautó és egy Volkswagen Santana volt az áldozat, no meg jónéhány rozsdás tábla lemez, amelyeket egyedi gyártású zártszelvény-váz segítségével hozott úgy-ahogy az eredetire hasonlító formára.

Egy modell alapján készítette el a saját tervezésű-gyártású tárvázat, amibe körben független felfüggesztéseket épített. A Volkswagen motorja középre beépítve hajtja majd a hátsó kerekeket, a hatfokozatú kézi kapcsolású váltót a benzintankkal egyetemben bontóból vásárolta a lelkes építő. Négy tárcsafékje lesz az autónak, és már azon gondolkozik Wang úr, hogyan készítsen az eredetire hasonlító kerekeket.

Állítása szerint az építés során mindenhol betartotta a törvényi előírásokat, mégsem valószínű, hogy sikerül majd forgalomba helyezni az alkotását. Eredetileg egyébként az idei év végén már használni akarta saját szuperautóját, de már ő is belátta, reálisan leghamarabb a jövő év végére áll majd össze az alkotás. Csak így tovább!

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Szemétből épít Lamborghinit a kínai paraszt

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/14/15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Honda HR-V, Tesla Model S P85D, BMW X5 xDrive40e
  • Bemutató: Audi A4, Renault Talisman
  • Vezetéstámogató újdonságok
  • Teszt: Suzuki Vitara 1.6 DDis AllGrip, Yamaha MT-09
  • Haszonjármű-melléklet: Fiat Dobló Cargo 1.6 Multijet, Iveco Daily Hi-Matic, Volkswagen T6, EvoPro Modulo Electric, Renault Trucks alternatív hajtásrendszerek
  • Használt autó: Iveco Daily autószállító

Időjárás

Budapest

zivatar
31 °C
18 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér