Idő előtt: tuning a Jaguar F-Pace-hez

2016. március 9. (szerda)

Még nem is lehet megvásárolni, de a német Lumma már elkészült a Jaguar F-Pace szabadidő-autó átalakításával. Virtuálisan, a gyakorlatban az év végére ígérik a megvalósítást.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Még meg se kezdődött a Jaguar F-Pace nevű szabadidő-autó értékesítése (aki most menne a kereskedésbe, annak 9 hónapos várólistára kell felkészülnie), de a német Lumma tuningcég már elkészült a saját, teljeskörű átalakításával – igaz, egyelőre csak virtuálisan.


A CLR F névre keresztelt csomagban üvegszálas műanyagból készített első-hátsó lökhárító és combos karosszériaszélesítések is vannak, utóbbiak indoka, hogy rögtön 24 colos felniket (elöl 285/35 ZR24, hátul 355/25 R24-es abroncsok) képzelnek a brit szabadidő-autó alá. Karbont is használnak, felár ellenében kapja az ügyfél az ebből sütött motorháztetőt, illetve a diffúzor-betétjét is ebből a műanyagból készítik. A 3,0 literes, gyárilag 380 lóerős kompresszoros V6-oshoz kínálnak teljesítménynövelést, az átalakítást követően már 480 lóerőnek parancsol a Jaguar F-Pace CLR F sofőrjének a jobb lába. A Lumma egyébként most adta közre az első képeket a tuningcsomagjáról, de csak az év végére lesz kész vele – a legtöbb ügyfél úgyis akkor tud majd beleülni az autójába.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Idő előtt: tuning a Jaguar F-Pace-hez

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér