Pályanapokon illetve a Ferrari Club által szervezett Competizioni GT rendezvényeken tudja csak használni tulajdonosa a 488 GT Modificata kupét, amely mindenből a legjobbat kapja, így se utcai-, se FIA által kiírt bajnokságokban való indulásra sem alkalmas. A kiindulási alapot a GT3-as specifikációjú versenyautó jelenti, amelyre a GTE versenyautó alkatrészeit is felszerelik, a legfontosabb változás, hogy a V8-as biturbó teljesítményét semmi nem korlátozza, így az valahol 700 lóerő körül teljesít.

A váltó új áttételeket kapott, és egy nagyobb nyomatékterhelést elviselő karbon tengelykapcsolót. Teljesen új aerodinamikai csomagot készítettek a formatervezők, előrébb vitték a dinamikus tömegközéppontot, ami azt jelenti, hogy az autó kevésbé érzékeny a hátsó szárny állásszögére; a műkedvelő versenyzőknek ez könnyebb kezelhetőséget jelent. A leszorító-erő több mint 1000 kg 230 km/órás sebességnél. A fékrendszert a Brembo szállítja, a 488 GT3 Evo 2020-as versenyautóról származó blokkolásgátló működését a megváltozott tapadáshoz igazították.

Alapfelszerelésként kapja a V-Box telemetria-rögzítőt és a nagy felbontású első-hátsó kamerákat a Ferrari 488 GT Modificata, amely vezető- és utas kagylóüléssel is rendelkezik. Limitált számban készül az autó, a korlátot nem darabszámban szabták meg, hanem abban, hogy csak olyannak értékesítik az autót, aki korábban már részt vett a Ferrari által szervezett bajnokságokban vagy Competizioni GT versenyeken.