Kevin Hart autógyűjteményének a része volt egy 1970-es Plymouth Barracuda, amelyet a SpeedKore műhely épített, és 2019 szeptemberében egy balesetben megsemmisült, az autóban utasként tartózkodó színész súlyos gerincsérülést szenvedett, a műtétet követően több hónapig tartott a rehabilitációja. Ez azonban nem szegte kedvét a színésznek, aki következő autóját is a SpeedKore műhelytől rendelte.

A kiindulási alap a SpeedKore által szerkesztett váz volt, amely egy bukókerettel is rendelkezik. Egy 1970-es Dodge Charger karosszériáját beszkennelték, majd az adatokat felhasználva elkészítették azokat a formákat, amelyekben a repülőgépipari-sztenderdnek megfelelő minőségű karbonból elkészítették a külsőt; Kevin Hart kérésére fényezés helyett egyszerűen csak lelakkozták a műanyag héjat.

Az erőforrás a Dodge limitált számban készített Hellephant nevű blokkja, amelyhez nem nyúltak hozzá, tehát a teljesítmény 1000 lóerő és 1288 Nm. Ehhez a Dodge által is használt, ZF-féle nyolcfokozatú automatikus váltó csatlakozik, a merev hátsó tengely 9 colos Ford-híd, elöl pedig a C6-os Corvette felfüggesztését használják. A Brembo szállítja az elöl hat- hátul négydugattyús nyergeket használó fékrendszert.

A karosszéria külső- és belső díszeit alumíniumtömbből marták ki, az utastérben piros-fekete bőrrel kárpitozott Recaro üléseket találunk, a hifit Focal hangszórókkal valósították meg, de az egyedi gyártású kipufogórendszer még azt is képes túlharsogni a SpeedKore Hellraiser.