Február elején ismerhettük meg a Ram 1500 BEV szériaváltozatát, most pedig már a legfontosabb számokat is ismerjük: alapesetben 168 kWh kapacitású az akkumulátor, opcionálisan 229 kWh-s telep választható, előbbivel 563, utóbbival 805 km-es a szabványos hatótávolság, és lesz XR utónevű változat is belső égésű hatótávnövelővel és még hosszabb hatótávolsággal. A 800 voltos nagyfeszültségű rendszerrel akár 350 kW-os villámtöltés fogadására is képes az akkumulátor, ilyenkor 10 perc alatt 177 km-nyi energiát lehet vételezni. Természetesen kétirányú a fedélzeti töltő, a platóra kérhető elektromos csatlakozással 7,2 kW teljesítmény vételezhető, az első csomagtérbe rendelhetőnél 3,6 kW a kimenő teljesítmény.

Mintegy mellékesen azért a hajtásról is elárultak néhány számot, eszerint a 663 LE és 840 Nm a 2 motoros összkerékhajtás rendszerteljesítménye – 1-1 hajtómotor 340 lóerős teljesítményű. Ez a legfürgébb Ram 1500 BEV-et 4,4 másodperc alatt gyorsítja 96 km/órás tempóra. A terhelhetőség 1225 kg, és 6350 kg tömegű utánfutó vontatása megengedett – mindkét érték magabiztosan magasabb annál, amit az USA piacán kapható/hamarosan kapható ellenfelek tudnak. A Ram villanymotoros pickupja alapáron kapja a 4 kerék légrugózást (5 fokozatban állítható a hasmagasság), elöl-hátul független a kerékfelfüggesztés, a csúcsmodellhez lesz elérhető a 23 hangszórós Klipsch hifi. A Ram 1500 BEV 2024 utolsó negyedévében kerül az észak-amerikai kereskedésekbe.