Becsapós a harcias OPC-kinézet, a motor 1,4-es szívó. Szinte földet ér a Corsa, ha leengedik az air-ride futóművet

Egész évben tuningtalálkozókra járt Manisha Martens, miután elkészült a letisztított Opel Corsája. A 2007-es autón volt munka bőven, a melót az RK Customs hollandiai telephelyén végezték el. A kasztnit megszabadították a jelvényektől, feliratoktól, antennától és a rendszámfészektől. Teljesen üres a hátsó ajtó, ablaktörlő és kilincs sem rondít bele a képbe. OPC spoilerszettet és Steinmetz jelvénytelen hűtőmaszkot illesztettek rá, majd egyedi zöld színre fújták az autót.

Színes szellőzőkarimák és volánbetét,…

Ez a szín az utastérben is visszaköszön, mert a belső műanyag dekorelemeket is ilyenre fújták. Az OPC csúcsváltozatból származnak a Recaro sportülések, valamint a kormány is. A versenyhangulatot polírozott bukócső fokozza, de valójában nincs szükség rá, ugyanis a morcos kiállású Corsát 1,4-es szívómotor hajtja 87 gyári lóerővel. A kipufogó is gyári maradt, csupán a véget bújtatták el.

…a Minyon pedig biztosan nem a lóerőktől rémült meg

De talán nem is a teljesítményéért szereti az autóját Manisha. Hiszen a megjelenés egyértelműen ütős, főleg, ha földig ülteti a bódét! Az amerikai Airlift Performance cégtől beszerzett airride rendszernél mobiltelefonos alkalmazással tudja vezérelni a légrugók töltöttségét, azaz a kocsi magasságát. A krúzoláshoz nem csak a laposkúszó üzemmód adott, szólhat a zene is hangosan.

Csomag ide már nem fér, ez az air-ride és a hifi lakóhelye

A gyári fejegységet felhasználva bővítették a rendszert erősítővel, Hertz hangszórókkal, amelyekből a csomagtartóba 3 is jutott. Itt kapott helyet a légrugós rendszer légtartálya és kompresszora is. Mindez persze a csomagtérajtót nyitva látszik csak, mert az ablakokat lefóliázták. A felnik a Schmidt cég TH Line modelljei, elöl 8,5×17, hátul pedig 9×17 col méretben. A gumik a divatnak megfelelően alulméretezettek, elöl 185/35, míg hátul 195/40-es konfekcióban.

Nagyon szépen letisztították a kasztnit a holland szakemberek