A Consumer Electronics Show-n beszélt arról Luc Donckerwolke, a Hyundai vezető formatervezője, hogy a kiállítás utáni héten fogja átnézni a tervjavaslatokat, de ezen kívül mást nem akar elárulni a kezdeti stádiumban lévő projektről. Egy másik kerekasztal-beszélgetésen Woong-Chul Yang, a K+F részleg vezetője azt nyilatkozta, hogy „érdekel minket a dolog és én személy szerint szeretnék vele foglalkozni. Ez olyasmi, amire a márkánknak szüksége van most.”

Még legalább három évre van szükség a sorozatgyártásig, és azon kívül, hogy megfizethető, hátsókerékhajtású sportkocsiról van szó, még semmit nem tudni a dologról. Ellenfélnek felmerült a Toyota GT86, a Nissan 370Z, az Alpine A110 és a Ford Mustang is, könnyen lehet, a végén még két sportkocsit készítenek – egyet a Hyundai N számára, egyet pedig a Genesis prémiummárkának. A Hyundai 2013-ban mutatta be a HND-9 sportkocsi tanulmányát, 2014-ben pedig az olasz IED készítette el a Passocorto tanulmányt a Hyundai számára, tehát nem ma kezdett foglalkozni a témával a koreai cég.