Akár 200 lóerős benzinmotor is rendelhető a kupé-és limuzin változathoz Észak-Amerikában Akár 200 lóerős benzinmotor is rendelhető a kupé-és limuzin változathoz Észak-Amerikában

Hamarosan kikötnek az egyesült Államokban azok  hajók, amelyek már tele vannak az új, lépcsős hátú Honda Civic személyautókkal, így elérkezett az ideje a hivatalos bemutatásnak.

Nem csak a kémfotók miatt üdvözölhetjük régi ismerősként az autót, a Detroitban bemutatott tanulmányok formája lényegében nem változott, és így az autó nagyon hasonlít az elődre. Abban viszont újat hoz a kilencedik generáció, hogy nagyobb teljesítménnyel és alacsonyabb fogyasztással áll majd a vásárlók rendelkezésére.

Teljesen új a műszerfal, az űrautó-stílus nem változott Teljesen új a műszerfal, az űrautó-stílus nem változott

Az USA-ban az 1,8 literes, 140 lóerős négyhengeres az alapmotor, amihez ötfokozatú automatikus váltót adnak. A limuzin és kupé karosszériával elérhető Si változatot 2,4 literes, 200 lóerős négyhengeres mozgatja, és mivel sportos vásárlóknak készül, csak hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval adják. Nekünk azonban ezeknél sokkal fontosabb a hibrid változat fejlődése. Ez immár 1,5 literes benzinmotort használ, a rendszerteljesítménye 110 lóerőre emelkedett. A CVT váltót megtartották, a fogyasztás nagyjából tíz százalékkal csökkent az elődhöz képest.

Erősebb (110 LE) és takarékosabb (-10 %) let a hibrid. Lítium-ion akkumulátorokat használ Erősebb (110 LE) és takarékosabb (-10 %) let a hibrid. Lítium-ion akkumulátorokat használ

Az európai piacra szánt, angliai gyártású három- és ötajtós változatokat minden bizonnyal megismerhetjük majd Genfben, kérdés, hogy sorozatgyártású, vagy csak ahhoz nagyon közel álló tanulmány formájában.