5 év közös munkájával fejlesztette ki a Stellantis, a Saft – a TotalEnergies leányvállalata – és a Centre National de la Recherche Scientifique (francia állami kutatószervezet) az úgynevezett IBIS, azaz Intelligent Battery Integrated System nevű akkumulátort, amely leegyszerűsítve azt jelenti, hogy nincs külön teljesítményelektronika és inverter, hanem ezeket a funkciókat az egyes akkumulátormodulokba épített elemek veszik át. Ennek számos előnye van, kezdve az egyszerűbb felépítéssel – elég az akkumulátornak helyet találni a karosszérián belül – a jobb működési hatásfokig.
A Stellantis mérnökeinek elmondása szerint amíg egy mai Peugeot e-208-asnál 11 kW-os töltésnél 91% a töltési hatásfok, addig az IBIS rendszernél ez 98,4%; 5 kW-os töltésnél 99,3%, 22 kW-os töltésnél 97,2% az IBIS rendszer hatásfoka. A teljesítményfelvétel és -leadást tekintve az IBIS akkumulátor 70 helyett 90%-os hatásfokkal dolgozik.
A tömegmegtakarítás elenyésző, kb. 10 kg, de jelentős előnyt jelent az egyszerűbb javítás, hiszen lényegében párhuzamos kötés valósul meg az akkumulátoron belül, azaz hiba (baleset után) esetén elég a sérült telepet cserélni, a többi modul maradhat a helyén – jelenleg muszáj a teljes telepet cserélni, majd ezt követően kell diagnosztizálni az egyes modulokat, mielőtt azokat újra lehetne használni. A sorozatgyártásig még vannak megoldásra váró műszaki kérdések, ezért a Stellantis úgy becsüli, az évtized végére kerülhet sorozatgyártású villanyautóba az IBIS rendszerű akkumulátor.