Úgy tűnik, Ausztráliában nem szeretik elaprózni a dolgot, így lehet, hogy a Holden egyszerre 20 sportos modellt mutatott be. Ez a szám következők kombinációját jelenti: normál és nyújtott tengelytávolságú, illetve gazdagon felszerelt szedán, kombi és pickup karosszéria; 431, 442 vagy 463 lóerő teljesítményű szívó V8-as, illetve 585 lóerős kompresszoros V8-as.

A Holden Special Vehicles nevű gyári tuningcsapata ezek bármelyik kombinációját a kedves vásárló rendelkezésére bocsátja. Az alapmotor a ClubSport modellekbe kerül, a ClubSport R8 esetén a 6,2 literes V8-as már 11 lóerővel többet tud, a ClubSport SV 463 lóerővel azoknak készül, akik a szívó motorokat kedvelik. A brutális teljesítményre vágyóknak még ott van a szintén 6,2 literes LSA V8-as a maga 585 lóerős teljesítményével, egyszerűen HSV GTS néven.

Kétféle megjelenési csomagot is készítettek a mérnökök, a normál szedán, kombi és pickup (Maloo) karosszéria kapja a vadabb külsőt, a nyújtott tengelytávolságú (Grange) és nyújtott tengelytávolságú, gazdagon felszerelt szedán (Senator) esetén kicsit visszavettek a dinamizmusból. Az összes motor esetén lehet választani a 6 fokozatú, kézi kapcsolású és a 6 fokozatú, automatikus váltó között.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!