Sokan a fejüket fogják, ha meghallják, hogy nő ül a volánnál – főleg, ha szőke. Nos, ha valaki Nikivel akad össze, jobb, ha összeszedi magát, mert ügyesen bánik a kormánykerékkel, s a kocsija sem egy vesztes gép. Bár volt idő, amikor annak tűnt, pontosan a megvásárlása előtt.

A lány tavaly decemberben tett szert a BMW-re, 300 ezer forintért. Az autó szörnyen lelakott volt, a motor hengerfeje ketté volt repedve, viszont ez volt a legolcsóbb elérhető E30-as kabrió, amelynek a kasztniját még nem kezdte ki a rozsda.

Szebb belső, sportos futómű, nagy motor

Barátjával, Zsolttal nekiálltak rendbe hozni a paripát. Elég gyorsan körvonalazódott, milyen legyen a kocsi. Legyártattak egy M3-as karosszériakészletet üvegszálas műanyagból, ezt szerelték fel. Pontosan kellett dolgozni, mert szinte alig volt elem, amire nem került fel valami. Előre az új lökhárító és alsó toldat, oldalra a sárvédőszélesítések és a küszöbök, hátra új lökhárító. Csak a jellegzetes M3-as csomagtérfedél és a sárvédő-felső élei maradtak el. A kész munkát az E36-os sorozat „Estoril Blau” színére fújták, mely egy finoman színjátszó azúrkék.

Az első és a hátsó üléseket egyaránt bőrrel kárpitozták Az első és a hátsó üléseket egyaránt bőrrel kárpitozták

Minthogy a kocsi belül is szörnyen nézett ki, bőrrel vonták be az üléseket, ám mivel az autóban állítható combtámaszú Recarók szolgáltak, volt mit szabni. Az ülések műanyag hátlapját is bőrrel kárpitozták, no és persze a hátsó üléseket is.

Niki abszolút BMW-fanatikus. Még a fülében is a bajor cég emblémáját viseli Niki abszolút BMW-fanatikus. Még a fülében is a bajor cég emblémáját viseli

Persze az autó újjáépítésekor nemcsak a megjelenés számított, hanem a tudás is. A futómű felújításakor Powerflex tuningszilenteket szereltek be, valamint TA-Technix ültetőrugókat, amelyekkel elöl 60, hátul 40 mm-re csökkent a hasmagasság. Felniként a BBS RX modelleket választották 7,5×17 col méretben. Mivel a futóművet nem szélesítették, hátra 2 cm-es nyomtávszélesítőket kellett a kerekek alá tenni, hogy mutassanak. A soros hathengeres köszönőviszonyban sincs az eredeti motorral, ugyanis egy jóval későbbi, 2,5 literes, M50-es sorozatú B25-ös 24 szelepes motorját passzították a kis gépházba. Ez az aggregát alapesetben 192 lóerőt tud, s ebbe nincs beleszámolva a sportlégszűrő és az egyedi, katalizátoros sport-kipufogórendszer. Mivel úgy gondolták, hogy ennyi nem elég az őrültködéshez, egy rövidebb áttételű és részben önzáró differenciálművet is beszereltek.

Semmi cicoma, a forma önmagáért beszél. A lámpákat mattították Semmi cicoma, a forma önmagáért beszél. A lámpákat mattították

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!