A nagy testű robogók és a rendes motorkerékpárok között helyezkedik el valahol az új Honda Integra kérkerekű, amely a japánok által kifejlesztett dupla kuplungos váltóval is elérhető lesz – alapáron hatfokozatú szekvenciális váltót kap a szerkezet.

A hajtásról egy 0,7 literes, 51 lóerős vízhűtéses V2-es gondoskodik, a furat 73 mm, a löket 80 mm, azaz nyomatékos hangolású az erőforrás. A dupla kuplungos váltót egyébként továbbfejlesztették VFR1200F óta, egyszerűsödött a hidraulika, az elektronikus vezérlőegység pedig tanulni is képes – minden üzemmódban. A Honda 3,7 l/100 km-es átlagos fogyasztást remél az új Integrának – ez az érték még nem hivatalos. Az új motor az Eicma kiállításon debütál majd.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!