Eladó a világ egyik legöregebb Indianje

2012. április 20. (péntek)

Holnap árverezik el a világ egyik legöregebb, 109 éves Indian motorkerékpárját.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Annyira különleges jármű az 1903-ban gyártott Indian motorkerékpár, hogy még a szakemberek se tudják megjósolni, mennyi pénzért megy majd el a mai szemmel inkább biciklire, mint motorkerékpárra hasonlító szerkezet.


A tippek 65 000 – 500 000 dollár (14,7 millió forint – 113 millió forint) közötti leütési árat jósolnak, persze az is lehet, hogy e fölé megy majd az összeg. Maga az Indian egyébként nem működik, mert nem csak a legöregebb példányról van szó, de egy olyanról is, amelyet még sohase restauráltak. Rengeteg korabeli motorkerékpár egy-két eredeti fődarab felhasználásával készített utánzat, ez meg egy komplett, eredeti darab. Plusz pont, hogy komplett a jármű, amely a marylandi Frederick-ben, a Wolfe Auctions árverésén kerül a kalapács alá.

 

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Eladó a világ egyik legöregebb Indianje

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/18-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Renault Twingo, Ford Focus, Audi TT és TTS, Volkswagen Golf GTE
  • Bemutató:A Párizsi Autószalon újdonságai
  • Teszt: Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i, Volkswagen Polo 1.2 TSI DSG, BMW R nineT
  • Tuning: BMW E36 318tds Touring
  • Tanácsdó: A futómű karbantartása, Lemezjavítás, műszerfali burkolat módosítása

Időjárás

Budapest

közepesen felhős
22 °C
8 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?