Mostanra futott ki a korábbi La Joya klasszikus sportkocsi gyártása, úgyhogy a maláj Bufori manufaktúra újabb sportmodellt dob piacra, a CS esetén minden új, a forma is több évtizedet lépett előre, a harmincas évek helyett az ötvenes-hatvanas évek sportkocsijait idézi. Persze a márkajellegzetességnek számító hűtőrácsnak így is találtak helyet a kocsi orrán, egyébként pedig a furcsán rövid tengelytávolság emelhető ki – a 2020 első felében induló sorozatgyártásra 350 mm-rel megnövelik a tengelytávolságot a Compact Sports modellnél, ami jót tesz majd az arányoknak.

A gyár által tíz éve bemutatott versenyautóval szerzett tapasztalatokat is hasznosították a fejlesztésnél, a cél egy kényelmes túraautó megépítése. A felfüggesztés körben keresztlengőkaros, a karosszériát karbonból készítik, a belsőt pedig a megrendelő kérésének megfelelően alakítják ki. Ahogy a Geneva limuzinnál, úgy itt is az FCA konszern észak-amerikai részlegénél szerzik be a legfontosabb komponenseket, például a motort, a váltót, egyes kapcsolókat és elektromos részegységeket – lásd a négyzet alakú kijelzős fejegység.

Az alapmotor 3,6 literes szívómotor lesz 320 lóerővel, de első körben kompresszorral és 500 lóerővel lehet majd választani ezt az erőforrást, a csúcs pedig egy 6,4 literes kompresszoros Hemi V8-as lesz 750 lóerővel és 1000 Nm-rel! Ez utóbbi változat 3,5 másodperces 0-100 km/óra sprintet és 320 km/órás csúcssebességet ígér, körben állítható kettős keresztlengőkaros felfüggesztést kap és elöl 6, hátul 4 dugattyús nyergeket használó Brembo fékrendszert. A Bufori CS indulóára még nem ismert, csak azt árulták el, hogy a CS8 csúcsmodellt 1,2 millió ringgitért (84,5 millió Ft) akarják adni, ez megfelel a 450 lóerős Porsche 911 Carrera S árának, amiért 1,15 millió ringgitet kérnek Malajziában.