Baltazar Lopez vállalkozó néhány évvel ezelőtt elhatározta, hogy megvalósítja gyermekkori álmát és épít magának egy villanymotoros sportkocsit, ami az itt látható Baltasar Revolt lett. Ez ez kőkemény pályaautó, azonban rendszámot is kaphat, így nem kell tréleren szállítani, hanem azzal a tulajdonosa egyszerűen elautózhat a versenypályára.

Acélcső térváz jelenti az alapot, karbonból sütik az utascellát és a külső burkolólemezeket, és semmiféle kényelmi felszerelés nincs a fedélzeten, szélvédő még felár ellenében sincs. A 770 kg-os saját tömegből 250 kg az akkumulátor, ez egy 700 V-os feszültségű egység, amelyet a spanyol Millor Battery céggel közösen fejlesztettek. A kapacitást nem árulták el, csak azt, hogy az utcai WLTP-szabvány szerint több mint 600 km-es hatótávolságot biztosít, illetve versenypályán 40 percnyi padlógázas száguldást tesz lehetővé, villámtöltéssel 5 perc alatt lehet 100 km-nyi energiát beletölteni; a töltő-csatlakozó az anyósülés előtt, a műszerfalon található.

Két hajtómotort szerelnek a hátsó tengelyre, a rendszerteljesítmény 507 LE/1000 Nm, az egyes motorok teljesítményének szabályozásával oldják meg a differenciálzár-funkciót, amely így állítható mértékű. A felfüggesztés körben kettős keresztlengőkaros, vízszintesen lévő állítható rugóstagokkal. A 100 km/órás sebességet 2,5 másodperc alatt képes elérni a Baltasar Revolt, amelynek a végsebessége nem ismert. Az első példányokat 2022-ben adják át megrendelőiknek, a vételár 230 000 euró adók nélkül.