A Lotus Type 62-2 típus újragyártásával támadt fel nemrég a Radford nevű brit műhely, és még folyamatban van az alumínium térvázra felépített autók gyártása, miközben máris elkészítették második járművüket, a Radford Pikes Peak Edition Type 62-2 ugyanis csak nagy vonalakban hasonlít az utcai autókra. Nem egyszerűen csak hatalmas szárnyakat aggattak a járműre, hanem az alumínium térváz helyett karbon monocoque alapot fejlesztettek, ami ráadásul 23 centivel szélesebb. Az utascellához új első-hátsó segédváz csatlakozik, amellyel együtt teljesen új futómű-geometria is jár.

A Toyotától származó, 3,5 literes kompresszoros V6-osból csak magát a blokkot tartották meg változatlan formában, a hengerfejeket, a feltöltőt, a hűtő- és kipufogórendszert is módosították, így 605-ről 710 lóerőre emelkedett a teljesítmény, a váltót 6 fokozatú szekvenciális darabra cserélték. Mivel a karbon váznak és a 3D-nyomtatással készített 70 új alkatrész segítségével a saját tömegből mintegy 2 mázsát lefaragtak és mindössze 865 kg-ot nyom a Radford Pikes Peak Edition Type 62-2, a 0-96 km/óra gyorsulás mindössze 2,2 másodpercet vesz igénybe, az áttételezésből 257 km/órás csúcssebesség adódik.

Tanner Foust lesz az autó vezetője, aki tisztában van azzal, hogy nem lesz könnyű dolga a versenyen, hiszen számos más autógyártó is egyedi járművel indul majd az Exhibition kategóriában, köztük a korábbi abszolút győztes Rhys Millen is.