Nem szép, de annál sokoldalúbb a Transformer II

2016. március 25. (péntek)

Toyota Hilux alvázra építik fel a dobozforma Thairung Transformer II-est, és mindezért legalább
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Mivel a Thairung Transformer típusának alapot (alvázat és technikát) biztosító Toyota Hiluxot leváltották, a thaiföldi karosszériaépítő vállalkozásnak is lépnie kellett. Mivel ők csak a gyártással foglalkoznak, a brit Steve Harper formatervező segítségét kérték a megjelenés átalakításához.


A dobozszerű utastér változatlan, ahogy a belsőnél is épp csak annyi az eltérés a korábbihoz képest, amit az új Toyota-műszerfal hoz: nagy kijelző középen, lendületes vonalak. A hátfalon a korábban egyenes vonalú lökhárítót V alakúval váltották fel, de például nem nagyobbították meg a hátsó ajtó méretét. Az A oszlop előtt teljesen új a karosszéria, a legdöbbenetesebb részletet a hűtőrács mellett szabadon hagyott nagy felületek, és az annak sarkában elrejtett kerek fényszóró jelentik.

Azért nem nyúltak az utasfülkéhez, mert az már az elődnél is sokoldalú volt. Alaphelyzetben ötszemélyes az utastér, legfeljebb 11 személyes lehet, és akkor vannak még nem kombi végződések is, legyen szó ferdehátú kialakításról, szimpla- vagy dupla fülkés pickupról. A civil mellett katonai változatokat is készítenek.

A Thairung nem nyúl a Toyotától vásárolt technikához, tehát a kedves ügyfél 2,4 (150 LE) vagy 2,8 literes (177 LE) turbódízellel, hátsó- vagy összkerékhajtással kérheti a Transformer II-est, kézi kapcsolású vagy automatikus váltóval. A legolcsóbb változat (5 személyes személyautó, 2,4 liter, hátsókerékhajtás) 1 465 000 baht-ba, azaz 11,7 millió Ft-ba kerül.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Nem szép, de annál sokoldalúbb a Transformer II

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér