Bejött a Kia Stonic megjelenése a vásárlóknak, ezért nem is nagyon nyúltak hozzá a modellfrissítés során. Épp csak a ködlámpák körül lett egy kicsit több az ezüstre fényezett felület nagysága, illetve a fényszórón belül immár a márkajellegzetességnek számító négyes osztású LED-es menetfény világít. Azért látható változás is lesz, hiszen új színkombinációk jelennek meg a kínálatban.

Az alapmotor az immár kettős befecskendezéssel rendelkező 1,2-es szívó négyhengeres 84 lóerővel, aztán következik az új generációs 1,0 literes turbómotor 100 lóerővel. A következő lépcsőfok ugyanez az 1,0 literes turbómotor 100 vagy 120 lóerővel, de már 48V-os lágyhibrid hajtással kiegészítve, ezeknél már az elektronikus működtetésű kuplungos hatfokozatú kézi-, vagy hétfokozatú duplakuplungos váltó lehet. Utóbbiak a motorleállító működését terjesztik ki, illetve lehetővé teszik a motor lekapcsolását haladás közben (guruláskor) akár 125 km/órás sebességig. Fogyasztás adatokat majd a negyedik negyedévben esedékes forgalmazáshoz közeledve tudunk meg, még folyamatban van a hivatalos mérés.

Immár alapáron kapja a 8 colos érintőképernyős fejegységes a Kia Stonic, alapesetben kábeles okostelefon csatlakoztatással, de a navigációs egységnél vezetéknélküli Android Auto és Apple CarPlay csatlakoztatás is lesz, új online szolgáltatásokat is kínál a rendszer. Az elérhető vezetőtámogató rendszerek tudását fejlesztették.