Háromhengeres benzines lesz az alapmotor Háromhengeres benzines lesz az alapmotor

Kifejezetten az ázsiai fejlődő piacok számára tervezte a Honda legújabb modelljét, a Brio elnevezésű miniautóról ránézésre nem nagyon lehet megállapítani, hogy a spórpolásról szólna.

Márpedig kifejezetten azzal a céllal tervezték meg a japánok az újdonságot, hogy árban a vetélytársak alá mennek. A gyártási költségek alacsonyan tartása végett a csomagtérfedél a túlméretezett hátsó szélvédő, és úgy tűnik, az állítható fejtámlákat is hiába keressük az első üléseknél. Mivel a tervezett piacokon – Thaiföld és India lesz az első két hely, ahol meg lehet majd vásárolni az autót – nagyon zsúfoltak a városok, a karosszéria kicsi: hossza 3610 mm, szélessége 1680 mm, magassága 1475 mm.

Egyszerű a belső, a CVT váltó nem lesz széria Egyszerű a belső, a CVT váltó nem lesz széria

A Honda Brio-t minden nagyobb piac saját igényeihez igazítanak majd, és a gyártást is helyben intézik majd, helyben beszerezett alkatrészekből. A műszaki részletekről majd a 2011-es piacra dobáshoz közeledve árulnak el többet, addig annyi ismert, hogy az 1,2 literes benzinmotort kézi kapcsolású és CVT váltóval is kínálják majd, az alapváltozatokat pedig ennek a négyhengeresnek a megcsonkításával létrejövő 0,9 literes háromhengeres benzinmotor hajtja majd.

A hátsó szélvédő a csomagtér fedél, a karosszéria ötajtós A hátsó szélvédő a csomagtér fedél, a karosszéria ötajtós