A svájci Morand Cars két éven belül akarja piacra dobni első szuperautóját, amelyet plug-in hibrid vagy akkumulátoros-elektromos hajtással kínálnak. Előbbinél 5,2 literes, 690 lóerős szívó V10-est használnak az F1-ből ismert MGU-K egységgel, és két darab, az első kerekeket hajtó villanymotorral (440 LE), ami 1100 lóerő körüli rendszerteljesítményt eredményez. A villanymotoros változat négy darab hajtómotort kap 2000 lóerős rendszerteljesítménnyel.

A Morand Cars szabadalmaztatott akkumulátor-technológiát használ, ami különösen gyors töltést tesz lehetővé, 350 kW-os töltővel 12 perces töltési időt ígérnek az elektromos modellnek, aminek a hatótávolsága 301 km lesz. Az egyelőre névtelen szuperautó karbon utascellára épül, a karosszériaelemek lenszálas erősítésű műanyagból készülnek, a tervek szerint mindkét hajtáslánccal 1250 kg körül lesz a saját tömeg, és 400 km/óra a csúcssebesség. A Benoit Morand és az F1-ből ismert Eric Boullier által alapított Morand Cars 73 autó építését tervezi, a kereslet dönti majd el, mennyi lesz ebből a plug-in hibrid és az elektromos változat, vételárnak mindkét esetben 2,3 millió svájci frankot (751 millió Ft) céloztak meg.