A családi tulajdonban lévő Mahindra&Mahindra nem engedhet meg magának fölösleges költekezést, ezért az összes befektetését felülvizsgálja. Kaliforniában már leállítottak egy villanyrobogó-megosztó szolgáltatást, a 74,65%-ban általuk birtokolt dél-koreai Ssangyong márka kapcsán pedig minden megoldásra nyitottak. Akár a teljes részvénycsomagjukat is hajlandóak értékesíteni, de abba is belemennek, ha az új befektető társtulajdonosként, tőkeemeléssel szállna be a szabadidő-autókra specializálódott márkába.
Miután múlt pénteken névtelen forrásokra hivatkozva az a hír jelent meg a dél-koreai sajtóban, hogy a kínai Geely és a BYD (Build Your Dream) autógyártó is érdeklődik a Ssangyong iránt, az autógyártó részvényárfolyama a szöuli tőzsdén harmadával ugrott meg. Aztán szombaton már jött is a cáfolat, miszerint a Geely nem tervezi ajánlat benyújtását a Ssangyongra, a BYD nem kívánta kommentálni az értesülést, és a cikkekben megnevezett, az üzlet lebonyolításával állítólag megbízott tanácsadócégek nem kommentálták az értesülést.