A Ford csak Észak-Amerikában forgalmazza a Bronco Raptor-t, a világ többi részének meg kell elégednie az ugyanarra a T5-ös alvázra épülő Ranger Raptor-ral (amely az EU-n kívül alig pár lóerővel gyengébb csak a terepjárónál). Itt jön a képbe a thaiföldi Shana E-Sport tuningműhely, ami a Great Wall Motors Tank 300-as típusára és a Ford Ranger-re specializálta magát, és nemrég elkészítette a Bronco-megjelenésű szerelt Ranger Raptor pickupot.

Ehhez lecserélték az első karosszériaelemeket olyan egyedi darabokra, amelyek a Bronco (első rész) és a Ranger (hátsó rész) elemeiből állnak össze – a közös alváz miatt a szélesség passzol -, a gyártól eltérő kerékjárat-szélesítéseket használnak, mert rögtön szélesebb nyomtávot és a gyárinál nagyobb átmérőjű terepabroncsokat is adtak az autónak. A hajtáslánchoz nem nyúlnak, de érdemes megjegyezni, hogy Thaiföldön csak V6-os biturbóval adják a Ford Ranger Raptor-t, aminek a teljesítménye 397 LE.