Minden bizonnyal a Nincs kettő négy nélkül című filmtörténeti remekmű inspirálta a Ringbrothers műhelyt, amikor az 1961-es Rolls-Royce átépítésén dolgozott. Ők ugyan nem festették át a karosszériát, de képessé tették az autót a filmben látható extrém gyorsulás elérésére. Szokásuk ellenére – a megrendelő ragaszkodott az eredetiséghez – nem nyúltak a karosszériához, egyedül a 18 colos felnik és a széles abroncsok árulkodnak arról, hogy itt nem egy gyári állapotú, 1961-ben gyártott Rolls-Royce Silver Cloud II-est látunk, hanem a Ringbrothers Paramount nevű autóját. Persze azért újrafényezték a karosszériát és az összes alkatrészt újrakrómozták…

Teljesen új, megerősített alvázat készítettek, egyedi a felfüggesztés is, amiben Fox RS SV rugóstagokat használnak, a fékrendszert a Baer szállítja elöl-hátul 6 dugattyús nyergekkel. A motorháztető alatt a GM 6,2 literes, kompresszoros V8-as blokkja dolgozik, ehhez nem nyúltak, úgyhogy 640 lóerő a teljesítménye (6400/perc), a nyomaték 861 Nm (3600/perc). A Bowler műhely építette a megerősített 10 fokozatú automatikus váltót, amely mögött karbon kardántengelyt használnak.

Egyediek a 18 colos felnik, amelyek megjelenésükben a gyáriakat idézik, természetesen itt is megvan a csapágyazott – mindig függőlegesen áll az embléma – márkajelzés, elöl 235/60, hátul 255/55 méretű Falken Azenis abroncsokat használnak. Az utastérben sötét bőrrel kárpitoztak mindent újra, a műszerfalon modern visszajelzők tájékoztatnak, és nem hiányik a csillagos ég tetőkárpit sem. A Ringbrothers Paramount egyébként tágasabb az eredetinél, hiszen az új, erősebb alváz jóvoltából a padlót lejjebb tudták vinni, így kényelmesebb üléspozíciót lehet felvenni mind az első, mint a hátsó ülésen. Igaz, nem cilinderben, azt továbbra is kell venniük a kedves kuzinoknak…