Az N4-es csoportban indulhat az új Renault raliautó Az N4-es csoportban indulhat az új Renault raliautó

A Renault Renaultsport részlege kitűnő utcai autókat készít, de mint azt a nevük is mutatja, ők értenek a sportkocsikhoz is. Erre a legjobb bizonyíték a most bemutatott N csoportos Renault Mégane RS, amelyet privát csapatoknak készítenek, nem szándékoznak hivatalosan versenyezni vele.

A szabályok által megengedett módosításoknak köszönhetően a kétliteres turbómotor teljesítménye 270 lóerőre, nyomatéka 370 Nm-re emelkedett, a vezérlést egyébként a Cosworth csinálta. Hagyományos, H séma alapján kapcsolható ötfokozatú váltó csatlakozik az erőforráshoz, amelyet a Renaultsport kifejezetten ehhez a változathoz készített. A felfüggesztést az Öhlins-szel közösen alkották meg, a fékek a Brembo-tól jönnek, a kuplungos az AP Racing-től vásárolják. A bukókeret természetesen a legszigorúbb FIA előírásoknak is megfelel.

Nincs ABS, mert a szabályok nem engedik, és a váltó is csak ötfokozatú. De a motor erősebb a szériánál Nincs ABS, mert a szabályok nem engedik, és a váltó is csak ötfokozatú. De a motor erősebb a szériánál