Alig 3 évvel a bemutatást követően máris frissült a Kia Sorento arca és technikája, az EV9 és a Picanto után a nagy méretű szabadidő-autó is függőlegesen álló fényszórót a T-formájú menetfényekkel, a továbbfejlesztett tigrisorrt. Lecserélték a műszerfalat nagypanelos kialakításúra, tehát közös búra alatt van a vezetőt informáló és a központi érintőképernyő, díszlécbe rejtették a középső szellőzőnyílásokat. Új grafikával, nagyobb tudású fejegységgel is szembesülünk majd, és ujjnyom-azonosító is kerül a 2 első ülés közé – mivel a részletes sajtóanyag még várat magára, nem tudjuk, hogy ez a jármű indításához kell-e, vagy netán a jármű fedélzeti rendszerén keresztül végzett vásárlások megerősítéséhez. Nem várható lényeges változás a Kia Sorento motorkínálatban, de azért szoftveresen optimalizálják a működést, ami alacsonyabb fogyasztást eredményez majd, az európai modell bemutatójára várhatóan a müncheni IAA kiállításig kell várni.