Hamarosan indul a Kia akkumulátoros-elektromos autó offenzívája, de közben a koraiak nem mondanak le a hagyományos autókról sem. Például a Picanto frissítésével még évekig piacon tartják a miniautót – szívó benzinmotorokkal, bármiféle elektrifikáció nélkül. A változások a fiatal vásárlókat érintő területekre korlátozódnak, tehát látványosabbak lettek a lámpák, a GT-Line felszereltség a négyzetmintás 16 colos felnijeivel, a műszerfalra alapfelszerelésként kerül a 8 colos képátlójú érintőképernyővel rendelkező fejegység, ami mindenféle telefoncsatlakoztatásra lehetőséget ad és több online szolgáltatást kínál.

Amíg kívül-belül lényegében minden változott, a technika állandó. Nem változtattak a felfüggesztés hangolásán, 1,0 és 1,2 literes szívómotorok közül lehet választani, a váltó mindig 5 fokozatú, alapesetben kézi kapcsolású, opciósan robotizált kapcsolás is választható. A menetstabilizáló immár alulkormányzottságot csökkentő funkcióval is bír (az ívbelső hátsó kerék célzott fékezésével segíti az elfordulást). Nem változott a Kia Picanto csomagtartójának mérete, de azt immár úgy jellemzik, hogy abban (225 l) elfér a mikromobilitást szolgáló akár elektromos roller, illetve a hátsó üléstámla ledöntésével létrejövő 1010 literes raktérben elfér egy kerékpár is.