Elméletileg az az előnye annak, hogy közös alapon és karosszériával készülnek a PSA Csoport (és így az Opel) belső égésű- és villanymotorral szerelt autói, hogy rugalmasan a vásárlói igényekhez lehet igazítani a gyártási darabszámot; elméletileg. A gyakorlatban az Opelnek végre van egy autója, amit el tud adni, a Mokka-e, azonban nem tud eleget szállítani belőle. A fő piacokon már 2019 szeptembere óta gyűjtik a megrendeléseket a márkakereskedők a Mokka és Mokka-e modellekre, utóbbinak a forgalmazását most felfüggesztették, mert egyszerűen nem tudnak időpontot mondani arra, mikor tudnak majd autókat szállítani; 2021-ben egészen biztosan nem. Ráadásul nemcsak a megrendelések gyűjtésével álltak le, de több száz megrendelővel közölték, hogy felmondják a szerződést, helyette kedvező feltételekkel Corsa-e vásárlásra biztatják őket. Az Opel Mokka-e váratlan sikere a nagyvonalú német villanyautó-támogatásnak is köszönhető, a 34 110 eurós listaáron kínált modell már 24 540 euróért megvásárolható, amivel a benzines (130 LE) automataváltós modell szintjén mozog.