Argentin pénzügyi háttérrel tér vissza a nagymúltú olasz autómárka Argentin pénzügyi háttérrel tér vissza a nagymúltú olasz autómárka

Hatalmas méretű autó, ami első ránézésre lehetne szabadidő-autó is, de ugyanúgy elmegy ferdehátú limuzinnak, vagy akár manapság oly divatos négyajtós kupénak, miközben egyiknek se felel meg teljesen. Ez az új DeTomaso.

Nyolcvanöt ezer eurós indulóárat és évi háromezer autót céloztak meg Nyolcvanöt ezer eurós indulóárat és évi háromezer autót céloztak meg

Az argentin pénzügyi háttérrel, olaszországi gyártással feltámasztott nagy múltú autómárka évi 3000 darab autóval szeretne berobbani a luxusautók piacára, első modelljük az SLC, ami Sport Luxury Car-nak felel meg.

Leginkább a BMW 5 GT-hez haosnlítható az új DeTomaso Leginkább a BMW 5 GT-hez haosnlítható az új DeTomaso

Biztosra akarnak menni, ezért már kezdetben háromtagú motorkínálattal indítanak, az alapmotor egy benzines V6-os 296 lóerővel, de választható 247 lóerős V6-os turbódízel is, a csúcsváltozatot egy 524 lóerős V8-as mozgatja. Arról még nincs hír, honnan vásárolják ezeket az erőforrásokat, de legkésőbb Genfben, a világpremier alkalmával biztos több részletet tudhatunk majd meg az új olasz luxusautóról.

Kicsit amerikaias a hátsó rész megjelenése - a Fiat-Chrysler házasság miatt arrafelé ez most menő Kicsit amerikaias a hátsó rész megjelenése – a Fiat-Chrysler házasság miatt arrafelé ez most menő