A General Motors Design úgy vélte, túl sok időt és energiát ölt a PEV2 és PEV3 tanulmányokba ahhoz, hogy azok egyszerűen eltűnjenek a süllyesztőben. Még a prototípusokat is megépítették, de a bemutatóra már nem került sor – hja, nem szabadidő-autóról van szó. Az egész 3 évvel ezelőtt azzal a kutatással indult, miszerint New York, London és Sanghaj városában az autósok többsége 1 nap 64 km-nél kevesebbet tesz meg, jellemzően egyedül ül autójában és nem lépi túl a 64 km/órás sebességet. Ezeket a követelményeket szem előtt tartva alkotta meg a GM Advanced Design michigani és kaliforniai stúdiója a Personal Electric Vehicle koncepcióját.

Közös vonása az autóknak a 2,5 méteres karosszéria, amelynek köszönhetően a padkára merőlegesen is meg tudnak állni az egyébként párhuzamos parkolásra kialakított helyeken. A PEV2 1+1 személyes elrendezésű utasteret és kanyarban bedőlő karosszériát kap, a PEV3 1+2 személyes utasteret és hagyományos felfüggesztést használ. Noha személyes villanyautó névre hallgatnak a csöppségek, azokat alapvetően közösségi autóknak szánták, amelyeket igény szerint lehet bérelni városon belüli közlekedéshez.

Mivel a bemutatóig már nem jutott el a PEV2 és PEV3, a műszaki oldalával már nem foglalkoztak a mérnökök, így csak annyit tudunk, hogy akkumulátoros-elektromos hajtással képzelték a konstrukciót. Tanulmányként Chevrolet márkanéven képzelték el a PEV2 és PEV3-as városi autókat.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

GM Design (@generalmotorsdesign) által megosztott bejegyzés