Bemutatta a Renault a Kangoo modelljének harmadik generációját, és némileg prémiummodellként folytatja pályafutását, hiszen érkezik az Express nevet felelevenítő testvérmodell, ami nem más, mint a Renault-nak átmárkázott Dacia Dokker – aminek a forgalmazása megszűnik Európában. Utóbbi lesz az olcsóbb, de mindkettőből kínálnak majd személy- és haszonjármű változatot is.

Mivel még van egy kis idő a piaci bevezetésig, nem nagyon közöltek részleteket, a motorkínálatról annyit mondanak, hogy kézi és automatikus váltó közül lehet majd választani, benzin, dízel és villanymotoros kivitel lesz – utóbbi minden bizonnyal a Kangoo alapján, amely a 2011 óta elért 50 ezres Z.E. értékesítéssel a legnagyobb darabszámban értékesített elektromos haszonjármű Európában. Jól értesült források szerint az egyedüli dízelmotor a Blue dCi 95-ös lesz, mindkét autóban.

A Kangoo esetén konkrét méretek helyett azt mondják, hogy a rövid karosszériában a belső tér 3,3-ról 3,9 köbméterre bővül, míg a hosszú karosszériában 4,2 helyett már 4,9 köbméter a maximális raktérméret.

Fontos változás még, hogy aszimmetrikus lesz a Kangoo karosszériája, azaz a jobb oldalon a B oszlopot a tolóajtóba integrálják, így oldalirányban már a korábbinál könnyebben, egészen pontosan 1416 mm széles (a korábbi duplája) nyíláson lehet hozzáférni az utas/raktérhez. A jobb első ülés teljesen a padlóba hajtható a teherautó változatban. Apropó ülések, mind a Renault Kangoo, mind a Renault Express csak legfeljebb öt üléssel lesz majd elérhető, nincs a tervek között hétszemélyes belső.