Hatalmas felvevőpiac Irán, ezért számos nyugati gyártó helyi partnerek segítségével van jelen a piacon – vagy inkább volt jelen a piacon addig, amíg azt az ország elleni szankciók lehetővé tették. Az első generációs Logan például Pars Tondar néven 2004-től egészen 2018-ig készült a Saipa üzemében, amikor a jogtulajdonos állíttatta le a sorozatgyártást. Jövőre pedig feltámad az autó, igaz, a Renault nem adta felhatalmazását erre, az esetleges pereknek azzal megy eléje az iráni cég, hogy módosítja a külső-belső megjelenést, és a saját motorját-váltóját építi majd be a karosszériába.

A Saipa P90-es néven érkező autó alkatrészeinek több mint 85%-a iráni beszállítóktól származik majd, ez jelentősen nagyobb arány, mint a Pars Tondar esetén volt, amelynél az alkatrészek 55%-a jött külföldről; valami hasonlót csinál a Saipa a Logan-nel, mint az Iran Khodro a Peugeot 301-essel. A Saipra még dolgozik a gyártás megszervezésén, 2021 nyarára ígérik a P90-es gyártásának megindulását.