A Z/28-as a legfürgébb Camaro, annak ellenére, hogy jóval erősebb változat is van a kínálatban. A mérnökök teljesen áttervezték a felfüggesztését, az erőátvitelt, a karosszériát is módosították az alacsony saját tömeg elérése érdekében, no és megtanították repülni is az autót. Nyugodtan mondhatjuk, hogy a vásárlók nagyra értékelik ezt a munkát, hiszen a 2014-re tervezett 500 darabot előre értékesítették, és már a 2015-re betervezett 2500 autóra is rengeteg megrendelést gyűjtöttek már a Chevrolet kereskedők.

Kézenfekvőnek tűnik tehát, hogy lesznek olyanok, akik mondjuk részben megpróbálják reprodukálni ezt a tudást, például úgy, hogy a márkakereskedésben megrendelik és beszereltetik a megfelelő alkatrészt. A GM azonban gondolt erre, és levélben értesítette a partnereit, hogy a Camaro Z/28 tudását és megjelenését alapvetően javító alkatrészt – a jelvényektől és felniktől kezdve a fékrendszer alkatrészein át a differenciálműig bezárólag – csak abban az esetben rendelhetnek meg a gyártótól és értékesíthetnek, ha az egy létező Camaro Z/28-ashoz kell javítás céljából. A lépéssel azt próbálja garantálni a Chevrolet, hogy a Camaro Z/28-as teljesítménye egyedülálló maradjon.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!