Nincs semmi kétség, a Hyundai tényleg megvalósítja azt az elképzelését, miszerint az Egyesült Államokban a német prémiumautók ellenfeleként pozícionálja magát. Ennek tudható be, hogy nem egyszerűen csak átrajzolta a Genesis Coupé orrát az új modellévre, de összkerékhajtást is készített az autó számára – ilyesmi eddig csak a német presztízsgyártók kínálatában volt.

Noha nem teljesen tiszta, miért akarna valaki lemondani arról, hogy keresztben autózik a Hyundai Genesis Coupéval, amire nagyon jól használható az autó, ahogy az a tesztünkből kiderült. A kétliteres benzines turbómotorból és a 3,8 literes V6-osból álló motorkínálat maradt, előbbi maradt 215 lóerős, utóbbi 333 lóerősre hízott. Egyelőrenem tudjuk, mikor érkezik az autó Európába, de egy genfi bemutató és nyári forgalmazás-kezdet tűnik valószínűnek.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!