A Fiat 124 Spider bebizonyította, hogy milyen sokoldalú sportkocsi-alap a Mazda MX-5-ös, amely alapján a japán Mitsuoka már kínál retró-sportkocsit, klasszikus roadstert megnyújtott orral, hamarosan az olasz Ares Design is elkezdi árulni a saját átépítését. Ezek mellé érkezik hamarosan a spanyol Hurtan műhely alkotása, a Grand Albaycín, amelyet a vászontetős vagy a nyitható műanyagtetős japán autóból is megépítenek.

Részleteiben szép ugyan a spanyolok karosszériája, de az egészet nézve már nem akar összeállni a kép, a hatalmas ívű kerékjáratokhoz képest kicsik a kerekek, nem elég hosszú a karosszéria ahhoz, hogy kecsesen íveljenek a vonalak. A belső térhez a vajszínű bőrkárpit alkalmazásán felül nem nyúlnak, ahogy a technika is változatlan, tehát a 2,0 literes szívómotor 184 lóerős és hatfokozatú, kézi kapcsolású váltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket, illetve az RF-alapú Hurtan Grand Albaycín automatikus váltóval is elérhető, az alapmodell 131 lóerős 1,5-ös szívómotort kap hatfokozatú váltóval. Az árakat nem árulták el, csak annyit, hogy 2021-ben mindössze 30 példány legyártásával számolnak.