Nem saját fejlesztés az erőforrás, hanem az egykor Fiat által készített, majd az Opel segítségével a GM kötelékébe átkerült, onnan csak nemrég a Chevrolet fennhatósága alá került 1,25 literes turbódízelből vágtak le egy hengert, így jött ki a 936 cm3-es lökettérfogat.

Maradt a hengerenként négy szelep, az 1600 bar-os nyomaással dolgozó közös nyomócsöves befecskendezés, az egyetlen műszaki újdonságnak a hűtött kipufogógáz-visszavezetés számít. A kis erőforrás teljesítménye 58,5 lóerő, nyomatéka 150 Nm, a Spark-ba építve pedig 4,16 l/100 km-es (indiai) szabványos átlagfogyasztással rendelkezik. Az erőforrás az Euro4-es szabályokat teljesíti, ennek megfelelően nem fogják mifelénk forgalmazni.

Az 1,25-ös Fiat dízel megcsonkolásával jött létre a 936 cm3-es Chevrolet blokk, teljesítménye 58,5 lóerő Az 1,25-ös Fiat dízel megcsonkolásával jött létre a 936 cm3-es Chevrolet blokk, teljesítménye 58,5 lóerő