A Hong Kong-i kézben lévő Apollo Future Mobility Group célja, hogy megreformálja a luxusautó-piacot, ehhez képest legutóbbi modelljük kifejezetten konzervatív műszakilag, hiszen szívó V12-es motort használt, de már dolgoznak az akkumulátoros-elektromos jövőn, amit az tett lehetővé, hogy megvásároltak egy ingolstadti fejlesztőcéget, ahol a most bemutatott G2J elnevezésű prototípust is megépítették.

Egy új sportautó-márka lesz majd a vége annak a több éves fejlesztési munkának, amely most indul a teljesen működőképes autó és a kapcsolódó digitális szolgáltatások finomhangolásával, a munka 2 évvel ezelőtt indult, és párhuzamosan folyt a cég japán, USA-beli, Nagy-Britanniai és német fejlesztőközpontjában. Utóbbi helyen, a korábban Ideenion nevű cégnél futnak össze a szálak, például a karbon-kutatás, mert az Apollonál például a legjobb mechanikai tulajdonságokkal bíró anyagokat akarják felhasználni a soron következő autókban.

Az Apollo nem közölte, hogy van-e céldátuma a most a gyakorlatban is meginduló fejlesztésnek, tehát hogy mikor lehet ténylegesen megvásárolható autó a G2J-ből, és a műszaki tartalomról se közöltek semmilyen információt.