A német Loder1889 elnevezésű tuningcég lépett a leggyorsabban, ők készítették el az új Focus első tuningját – igaz egyelőre csak minimális módosítások történtek a karosszérián.

Épp csak megtöltik a kerékjáratokat a 20 colos felnik Épp csak megtöltik a kerékjáratokat a 20 colos felnik

Elöl karbon küszöbtoldat, LED-es menetfények jelentik az újdonságot, természetesen többféle, 18-20 colos felnit is kínálnak a hatalmas kerékjáratok megtöltésére. Van küszöbtoldat, és diffúzornak látszó betét a hátsó lökhárítóban. A motorok közül csak a már korábbról ismert, kétliteres turbódízelhez kínálnak teljesítménynövelést első körben. A lóerők száma 163-ról 195-re emelkedik a beavatkozást követően, a nyomaték 340 Nm helyett 395 Nm – a 100 km/órás sebességet két tized másodperccel hamarabb éri el a Loder1889 Focus, mint a gyári. A végsebesség 220 km/órára (+ 2 km/óra) emelkedik.

A jól ismert kétliteres TDCi-hez nyúlt először a Loder1889 A jól ismert kétliteres TDCi-hez nyúlt először a Loder1889