Amikor bejelentették, hogy a NEVS nem kerül ki a csődvédelem alól, és következik a felszámolás, a svéd cég mindent feltett egy lapra, és közzétett néhány információt az általuk már szinte készre fejlesztett Emily GT villanyautóról. Több prototípust is építettek már, és csak a fejlesztés végső fázisa, tehát a finomhangolás volt hátra. Akiknek lehetőségük volt kipróbálni a 4 hajtómotoros, 175 kWh kapacitású akkumulátorral szerelt, 965 km szabványos hatótávolságú sportszedánt, mind elismerősen nyilatkozott róla.

Most az a legújabb hír, hogy a kész villanyautó, illetve az annak gyártására néhány hónapos felkészítés után alkalmas trollhättani gyár felkeltette egy befektető érdeklődését, és komolyan fontolgatja a projekt megvalósítását. Az egyre-másra felbukkanó és ugyanolyan gyorsan a süllyesztőben eltűnő startupok világában nem szabad semmit se biztosra venni.