Jeep Wrangler Magneto 2.0


Idén egy újabb, akkumulátoros-elektromos hajtású Jeep Wranglert építettek a mérnökök, a Magneto 2.0 továbbra is a lehető legegyszerűbb átalakítást kapja, azaz a 6 fokozatú, kézi kapcsolású váltóba hajt bele a hajtómotor, de a korábbinál kétszer nagyobb áramerősségre – 600 A – méretezték a kábelezést, így a csúcsteljesítmény 625 lóerő és 1152 Nm! Annak érdekében, hogy a 4 modulból álló, 70 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátornak elég hely legyen, 30,5 centivel megtoldották a tengelytávolságot, a futóműnél 7,6 centit emeltek, és 40 col átmérőjű terepabroncsokat szereltek a Dynatrac 60 Pro-Rock első, és Dynatrac 80 Pro-Rock hátsó tengelyre.

Jeep Grand Cherokee 4xe Trailhawk


Az új Grand Cherokee csak a 4xe plug-in hibrid hajtással lesz elérhető Európában, de az USA-ban ez csak egy opció – amelyhez aktuálisan nem választható a fokozott terepképességet biztosító Trailhawk csomag. Ez a tanulmány azt példázza, hogy nem zárja ki a jó terepjáróképességet az elektrifizált hajtás, tehát a 400V-os feszültségű elektromos rendszer is elviseli, ha tartósan víz alatt van. A Húsvéti Szafarira a széria-hajtáslánccal vitték el az autót, de a megjelenést azért átalakították egy kicsit, egyedi tetőcsomagtartót szereltek fel, a Mopar-kínálatból származó alsó védőelemeket építették be, és 33 col átmérőjű BFG terepgumikat szereltek a 20 colos felnikre – ezek miatt kiszélesítették a kerékjáratokat is.

Jeep ’41


Ahol csak teheti, büszkén hirdeti a márka, hogy „Since 1941”, azaz 81 évvel ezelőtt alapították. Az eredeti Willys megjelenését idézik meg a Jeep 41 tanulmánnyal. Matt olivazöld fényezést kapott a Wrangler 4xe karosszériája, Warn csörlő, Mopar félajtók és egyszerű tetőponyva teszi teljessé az átalakítást, az utastérben szőnyeg helyett mattzöld, könnyen takarítható fújható burkolatot alkalmaznak. A futóművet 5 centivel emelik, a 17 colos acélfelnikre 35 col átmérőjű terepabroncsokat szerelnek.

Jeep Rubicon 20th Anniversary


A 2003-as modellévre dobták piacra a Rubicon ösvényt meghódító Wrangler-változatot, ami azóta is nagyon népszerű a vásárlók körében. Itt debütáltak a Dana 44-es hidak, a zárható első- és hátsó differenciálmű, a kiakasztható első stabilizátor és a 31 col átmérőjű terepgumik – gyári felszerelésként. A két évvel ezelőtt bemutatott Wrangler Unlimited Rubicon 392-esből épített jubileumi modellnél pillangószelepes kipufogórendszert is beépítettek, ami „vad” és „pofátlan” üzemmódokkal rendelkezik. A karosszériát matt fóliával vonták be, acél lökhárítókat és alsó védőlemezeket is kapott az autó, 5 centit emeltek a felfüggesztésen, a 17 colos felnikre 37 col átmérőjű terepgumikat szereltek.

Jeep Bob


A Wrangler Sahara és a Gladiator pickup közötti átmenetet jelenti a Bob, a karosszériát bő 30 centivel lerövidítették, megszabadultak az ajtóktól és a B oszlopoktól is, egyedi vászontető feszül az utas- és részben a raktér felett, többrétegű fényezéssel dobják fel a megjelenést. A terepképességek fokozására 7,5 centit emelnek a felfüggesztésen, a 20 colos felnikre 40 col átmérőjű terepgumikat szerelnek, Dynatrac Pro-Rock 60-as hidakat használnak. A hajtás a Gladiatorból érkezik, tehát a 3,0 literes V6-os turbódízel és 8 fokozatú automatikus váltó jut szerephez.

Jeep D-Coder


A Jeep Performance Parts és a Mopar több mint 35 kiegészítőjét szerelték fel a Gladiator pickupra, ezeket mind vörösre fényezték, hogy egyértelmű legyen, melyek azok. De az autóhoz közel kerülő érdeklődők dolgát is megkönnyítik azzal, hogy mindegyiken ott a QR-kód, amelynek a leolvasásával rögtön meg is rendelhetik a kívánt kiegészítőt. 5 centit emeltek a futóművön, a 17 colos felnikre 37 col átmérőjű BFGoodrich KM3-as abroncsot szereltek, nem nyúltak a 3,6 literes V6-oshoz, de a tetőre kivezették a szívósort és dupla Mopar-kipufogórendszert építettek be.

Jeep Birdcage


Azt példázza a kalitka elnevezésű tanulmány, hogyan lehet a Jeep Performance Parts kiegészítőkkel tovább fokozni a plug-in hibrid hajtású Rubicon modell terepképességeit. A név onnan jön, hogy az 5 centis csövekből készített védőkeret az autó alá is benyúlik, ahol a a két „sín” között helyezik el az alsó védőlemezeket. A futóművön 5 centit emeltek, kifejezetten a 4xe-hez készültek a Fox-lengéscsillapítók, a kerékjáratok átalakításával bőven van mozgástere a 17 colos felnikre szerelt 37 col átmérőjű terepabroncsoknak. Eltávolították a szélvédőt, több kiegészítő fényszórót szereltek fel.