Tavaly nyáron már írtunk arról az akkor még csak pletykának számító plug-in hibrid A-osztályról, a Genfi Autószalon előestéjén pedig azt is megerősítette a gyár, hogy a zöld rendszám használatára jogosult autó sorozatgyártása még az idén megindul – Kecskeméten is. A hálózatról tölthető hibrid hajtással ellátott kompakt része annak a modelloffenzívának, amelyet nemrég indított el a gyár, és amelynek eredményeként 2020 végére több mint 20 plug-in hibrid autó lesz a kínálatban, ezek mellett pedig ott lesz még az EQC és annak leszármazottai, illetve a hidrogén-tüzelőanyagcellás GLS F-Cell, nem is beszélve az addigra elterjedő 48V-os lágy-hibrid hajtásról. A Daimler több mint 10 milliárd eurót költ az EQ és EQ Boost hajtások fejlesztésére, az előrejelzések szerint 2025-re az értékesítés 15-25%-áért lesznek felelősek ezek az újenergiás modellek, a plug-in hibrideknek 40%-os piacrészt jósolnak.