Az UAZ Hunter Expedition változata egyedi lökhárítókat kap, a 16-os acélfelnikre szerelt 235/85-ös BFGoodrich All-Terrain gumik miatt pedig kerékjárat-szélesítéseket is készítettek – a nagyobb átmérő miatt a hasmagasság 210 mm-ről 224 mm-re emelkedik. Alapfelszerelés az elektromos csörlő, a tetőcsomagtartó, a küszöbfellépő.

Három színben választható az UAZ Hunter Expedition, a képen látható narancssárga mellett barna vagy keki színű lehet a karosszéria, az utastérben könnyen takarítható, vízhatlan műbőr kárpitot alkalmaznak, az első ülések fűthetőek. A technika nem változik, a 2,7 literes benzinmotor 135 lóerős és 217 Nm nyomatékű, a váltó ötfokozatú, kézi kapcsolású, a kapcsolható összkerékhajtásban a hátsó differenciálmű zárható. A 886 410 rubeles ár 3,9 millió Ft-ot jelent.

A dobozos UAZ kisteherautóból Trophy néven dobják piacra a javított terepképességű változatot. Ennél a 16 colos felnikre 225/75-ös BFGoodrich All-Terrain gumikat szerelnek, a karosszériát tetőcsomagtartóval és hátsó létrával egészítik ki. Újdonságként egy kulccsal működtethető az összes zár (ajtó, tanksapka, gyújtáskapcsoló), és van első ülésfűtés is, a hátul utazó hét utas nem kap ilyen luxust. Nem nyúlnak a technikához, a 2,7 literes benzinmotor jelen esetben 112 LE/198 Nm teljesítményű, a váltó ötfokozatú, kézi kapcsolású, itt is jár a kapcsolható összkerékhajtáshoz a zárható hátsó differenciálmű. A 829 900 rubeles ár 3,7 millió Ft-nak felel meg.