Haladni kell a korral, és ez különösen igaz a piacnak a legfelső szegmensére, oda, ahol egyébként a Bentley és a Rolls-Royce harcol a vásárlók kegyeiért. Japánban ezek mellett még ott van alternatívaként a Toyota Century, amelynek legújabb generációja 5,0 literes V8-as motort használó, plüss kárpittal szerelt kényelmes luxuslimuzinként debütált 2018-ban. Ezt 49 millió Ft-nak megfelelő jenért kínálják, a csúcsmodell (páncélozással) akár 150 millió Ft-nyi jenbe is kerülhet – azonban nem vásárolhat belőle akárki, a kereskedésekben csak az arra érdemesnek tartottak juthatnak hozzá az autóhoz, amelyből legfeljebb havi 50 példányt készítenek.

Az előszelekció nem változik a most bemutatott Toyota Century SUV esetén sem, sőt, abból kiindulva, hogy legfeljebb havi 30 darabot fognak készíteni, még szigorúbban nézik meg az értékesítők a jelentkezőket. Nem egyszerűen a divatosság miatt választották a szabadidő-autó karosszériát, hanem azért, mert így kényelmesebb a beszállás a második sorba, nem kell olyan mélyre hajolni. Van hagyományos ajtó, amelyet a sofőr/concierge tár fel az utas előtt, és elérhető tolóajtó, amely távirányítással is működtethető. Kérhető lenyíló lépcső, a C oszlopon mindig ott a stabil kapaszkodó.

Noha a tengelytávolság egy kicsit csökkent is a szedánhoz képest, az üléssorok közötti távolságot meg tudták növelni, azaz a csak 4 személyes kivitelben készülő Toyota Century SUV esetén a foteleket betolták a „csomagtérbe”. A kombiszerű farnak megvan még az az előnye is, hogy a támla hátradöntésével kényelmes fekhellyé alakul gombnyomásra a hátsó ülés. Természetesen a hátsó részt egy belső, többrétegű szélvédő választja le az utastérről, így tényleg tökéletes csendben pihenhet haladás közben az utas. Az utóbbi pár évben aztán előtérbe került még az online értekezleteken való részvétel is, erre szintén felkészítik a Century SUV-t, tehát kellően gyors internetkapcsolatot biztosít a fedélzeti rendszer, és elérhető kamera/monitor is. A hifit nem egyszerűen az abban profi cégek segítségével készítették, hanem hangszergyártó-mesterek segítettek a gyári szakembereknek létrehozni az élőben játszott hangszerek hangzását.

A Toyota GA-K műszaki alapjára építik fel a Century SUV-t, amelynél a kézi összeszerelés jóvoltából szó szerint minden kívánságot teljesíteni tudnak – a megfelelő térítés ellenében. A világpremieren például kiállították a sportos GRMN modellt, és egy kép erejéig a kabriót is megvillantották. És akkor ott vannak a hagyományos kérések, mint belső burkolatok, kárpitok, karosszériaszín választása, utóbbiak bizonyos keretek között benne vannak a 61,5 millió Ft-nak megfelelő alapárban.