Nem sokat változik a tanulmány - a tetejét kézzel kell majd kiemelni, az első csomagtérben van a tárolási lehetőség Nem sokat változik a tanulmány – a tetejét kézzel kell majd kiemelni, az első csomagtérben van a tárolási lehetőség

Tanulmányként már nyitott és zárt, versenyautó változatban is megismertük már a Porsche új szuperautóját, a 918-ast, a hivatalos bemutató azonban még várat magára. Ez azonban nem akadályozta meg a gyárat abban, hogy elkezdjék a forgalmazást.

Három vázlatrajzzal próbálja meg kielégíteni az információéhes vásárlók kíváncsiságát a gyár, illetve nyugodtan hivatkozhat még a korábbi tanulmányokra is. Az ábrák alapján nem lesz sok változás a szériaautón, még a felni is ugyanaz a látványos darab marad. Az információhiány nem lesz akadály az értékesítésben, a Ferrari FF és a Lamborghini Aventador egész első éves termelését is úgy értékesítették, hogy egy vásárló se próbálhatta ki az autót, és még menetpróbák se jelentek meg róluk.

A versenyautó-tanulmánnyal ellentétben nem lendkerék, hanem utasülés van a sofőr mellett A versenyautó-tanulmánnyal ellentétben nem lendkerék, hanem utasülés van a sofőr mellett

Tehát három rajz és némi szóbeli információra kell hagyatkozniuk azoknak, akik Porsche 918 Spyder vásárláson gondolkodnak. Persze nem árt, ha van elég pénzük is, a 645 000 eurós ár helyi adók és szállítási költség nélkül értendő. Ezért cserébe egy 500 lóerős teljesítményű benzines V8-ast, legalább 218 lóerő kombinált teljesítményű, első kerekeket hajtó elektromotorokat kap az ember. A 100 km/órás tempót 3,2 másodperc alatt éri el a gép, végsebessége meghaladja a 320 km/órát, a szabványos fogyasztást vizsgáló laboratóriumi mérés során pedig 3,0 l/100 km-es értéket tud a 918 Spyder. Csak elektromotorral 150 km/órás sebességet tud elérni.

Háromliteres szabványos átlagot ígérnek a több mint 700 lóerős autónak. Nem csalás, csak a mérési metódus kijátszása Háromliteres szabványos átlagot ígérnek a több mint 700 lóerős autónak. Nem csalás, csak a mérési metódus kijátszása

Aki egyébként a 918 Spyder várólistára kerül, annak a normál 911-esből készítenek egy 918 Spyder elnevezésű, 918 darabra limitált szériát. A Porsche 911 Turbo S Edition 918 Spyder névre hallgató jármű egyedi bőrkárpitozást, neonzöld féknyergeket, karbon kiegészítőket és speciális műszeregységet kap, és kupé és kabrió karosszériával egyaránt elérhető. Utóbbinak a forgalmazása a valódi Porsche 918 Spyderrel egy időben, júniusban indul.

Furán hangzik a Volkswagen Golf Passat? Igen? És mi van a Porsche 911 Turbo S Edition 918 Spyder-rel? Furán hangzik a Volkswagen Golf Passat? Igen? És mi van a Porsche 911 Turbo S Edition 918 Spyder-rel?