Olyan nagy méretű, a hátsó utasok feje mögött véget érő üvegtetőt adott a Polestar a 4-es nevű szabadidő-kupénak, hogy már nem maradt hely hagyományos hátsó szélvédőnek, helyette kamerát-monitort használhat a sofőr a mögöttes forgalom szemmel tartására, illetve átválthat a hátsó ülést mutató képre is, ha az ott utazókat szeretné figyelni. Erre egyébként azt mondják a svédek, hogy rossz fényviszonyok között még javítja is a biztonságot, hiszen többet lát a vezető. Az pedig csökkenti a biztonságot, hogy ha az utasokat mutató kép jelenik meg a kijelzőn, mert akkor nem lehet látni a mögöttes forgalmat…

A Geely által kifejlesztett SEA műszaki alapra felépített szabadidő-kupé egyébként csak megjelenésében szabadidő-autós, mindössze 166 mm a hasmagassága. A hátsó részben 500 literes a csomagtér annak köszönhetően, hogy kifejezetten magas, a kocsi orrában 15 literes tárolót alakítottak ki. Alapesetben a hátsó tengelyre kerül hajtómotor 272 LE/343 Nm teljesítménnyel, opciós a 2 hajtómotoros összkerékhajtás 544 LE/686 Nm rendszerteljesítménnyel – utóbbi a márka eddigi legnagyobb teljesítményű autójává teszi a Polestar 4-est, ami 3,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra, és 200 km a limitált végsebessége.

Csak egyféle akkumulátorral adják az autót, a bruttó 102 kWh-ból 94 kWh használható kapacitású telepet a CATL szállítja és 400 V a feszültsége, a fedélzeti töltő 22 kW-os lehet, villámtöltésre 200 kW teljesítménnyel van lehetőség. A hátsókerékhajtású Polestar 4-es hatótávolsága elérheti a 600 km-t, a 2 hajtómotoros változaté az 560 km-t. Novemberben indul az új modell sorozatgyártása, amelynek a forgalmazása 2024-ben indul.